נוכחות עסקית באינטרנט בעזרת קידום אתרים

היום בעידן האינטרנט כבר אין צורך להסביר על חשיבות הפרסום האינטרנט והפוטנציאל של פרסום באינטרנט. דברים אלו כבר נתפסים כמובנים מאליהם.  אתר אינטרנט ודף פייסבוק הם פשוט חובה וכל עסק מבין זאת. כמובן שיש עוד הרבה דברים שאפשר לעשות באינטרנט וכמובן שישנן עוד רשתות חברתיות אך כאן אנו כבר מגיעים לתחומי נישה. אבל אתר אינטרנט אינו מביא לכם נוכחות בתור דבר מובן מאליו; על מנת ליהנות מהפוטנציאל של האתר יש למשוך אליו גולשים, דבר אשר בהחלט דורש צוות של אנשי מקצוע. מי שמביא את תנועת הגולשים לאתרים הם מקדמי האתרים.

מקדמי אתרים בדרך כלל פועלים בשני מישורים במקביל על מנת להביא לכם גולשים אל האתר. אחד הדברים שהם עושים הוא הקידום הממומן; כלומר פרסום באינטרנט ובמנועי החיפוש על מנת שיציגו לגולשים את האתר שלכם בראש תוצאות החיפוש. פרסום ממומן הוא פרסום שבו אתם משלמים לפי הקלקות על הקישור (או מודל תשלום אחר). בסופו של דבר כל גולש עולה לכם כסף. קידום ממומן מביא תוצאות מהירות ותנועה רבה של גולשים, כמובן בהנחה שהקידום נעשה בצורה הנכונה. אך נקודת החולשה של הקידום הממומן הוא שהוא מוגבל בזמן; כלומר כאשר יסתיים הקמפיין תהיה ירידה דרסטית בכמות הגולשים. נקודה זו מביאה אותנו למישור השני של קידום האתרים והוא הקידום האורגני.

קידום אורגני הוא סוג של ריצה למרחקים ארוכים. הוא דורש עבודה רבה ולוקח זמן עד שרואים תוצאות (בשביל זה משתמשים במקביל בקידום ממומן), אך בסופו של דבר אתם הולכים בדרך קשה אך בטוחה. הקידום האורגני נוגע להיבטים שונים של האתר אך אם ננסה להסביר את זה במילים פשוטות, הקידום האורגני מנסה לגרום למנועי החיפוש לאהוב את האתר ולשם כך הוא משתמש בשיטות שונות.

אחד הדברים הבסיסיים בקידום אתרים הוא מחקר מילות המפתח. מילות המפתח הן בעצם צירופי המילים שאותם הגולשים מחפשים בגוגל. מקדמי האתרים מבצעים מחקר בו הם אוספים מידע על מילות החיפוש הרלוונטיות עבור האתר ועל היקפי החיפוש. לאחר שנבחרו מילות המפתח מקדמי האתרים משתמשים בשיטות שונות על מנת לקשור בינן לבין האתר.

עבודה טובה של קידום אתרים מביאה את האתר שלכם לראש תוצאות החיפוש, דבר המבטיח תנועה ערה של גולשים. כאן זה כבר החלק שלכם להפוך את הגולשים ללקוחות.