איך לקדם את העסק שלך

בעולם שבו עסקים קמים מידי יום במגוון תחומים, נהיה קשה יותר ויותר לבלוט מעל אחרים ולהשיג לקוחות חדשים. עסקים רבים נשענים על לקוחות שמגיעים מפה לאוזן, על לקוחות ותיקים ועל קשרים חדשים שיוצאים מפה לשם. הבעיה היא שכשנשענים על דרכים אלו העסק עלול לדרוך במקום ולא להחשף למקומות חדשים.

במאמר הבא הבאנו לכם מס' דרכים נפוצות ויעילות, כל אחת בדרכה, על איך לפרסם את העסק ולהגיע לקהל חדש:

קידום האתר במנועי החיפוש:

קידום האתר של העסק שלך (במידה ואין לך אתר אנו ממליצים לך לקרוא כאן כמה זה חשוב) הוא תהליך נפוץ שהפך לדרך מס' 1 בשיווק אינטרנטי. קידום אתר מתחלק לשני סוגים כאשר אחד הוא קידום אורגני – התקדמות האתר בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש בהתאם לשאילתות הקשורות לתחומו, והסוג השני הוא קידום ממומן – העלאת מודעות ממומנות בגוגל.

לקדם את העסק עם seo

פרסום ברשתות חברתיות

רשתות חברתיות הן דרך מצויינת לפרסם את המותג שלך, לחשוף אותו לקהל חדש ואולי חשוב אף יותר, ליצור איתו שיחה יומיומית-שבועית וכך לשמר אותו, לחשוף אותו למבצעים חדשים, מוצרים חדשים, לפנק אותו ועוד. גם ברשתות חברתיות ישנה אפשרות ל"קידום ממומן", אנו תמיד ממליצים להיעזר באנשי מקצוע.

לפרסם את העסק באמצעות יחסי ציבור

יחסי ציבור

איש / אשת יחסי ציבור יכולים להשיג עבורך המון חשיפה שלעולם לא תצליח להשיג לבד. האפשרויות הן רבות וכוללות כתבות אורח שלך בעיתונים / מגזינים נחשבים, פגישות עם פוטנציאל לשיתופי פעולה, כתבות על העסק ועוד.

האפשרויות הן רבות, אך גם תלויות הרבה בתקציב הפרסום שהקצבת לעסק. אם מדובר בעסק חדש עם תקציב מוגבל, היינו ממליצים להתחיל בדברים שניתן לעשות לבד. אם חסכתם קצת בצד ומעולם לא עסקתם בזה, זה הזמן.