בלוג

אתר אינטרנט רשמי לעסק

באחד מהמאמרים הקודמים, דיברנו על החשיבות שיש לכרטיסי הביקור עבור העסק שלכם. במאמר הזה נדבר על כרטיס הביקור אולי החשוב ביותר כיום – אתר אינטרנט.

מיותר לציין שכיום הכל קורה און-ליין. אנשי השיווק מרכזים את מירב מאמציהם לכיוון הרשת מכיוון שניתן למצוא בה כיוונים רבים להשגת לקוחות חדשים לעסק.

כרטיס הביקור שלך ברשת

אתר האינטרנט נועד בראש ובראשונה להציג את השירות שאתה נותן, את הניסיון שיש לך, את הצוות אם יש כזה, את תיק העבודות או הלקוחות המובחרים שלך וכמובן פרטים ליצירת הקשר. כיום כמעט בכל תחום, לקוחות אוהבים לעיין באתר האינטרנט בכדי לראות האם העסק מדבר אליהם ועונה על צרכיהם. אתר האינטרנט צריך לדבר בשפה של המותג ולהיות מותאם לסוג הלקוחות שאותם תרצה.

מעבר לכך, פעמים רבות במהלך פגישות עסקיות נהוג להציג את אתר האינטרנט שלך כתוספת או אישוש לדברים שאתה מציג. תאר לך שאתה מדבר רבות על המקצוענות שלך ושל החברה, אך כשהלקוח יבקש את כתובת האתר על מנת להתרשם בזמנו הפנוי לא תהיה לך אחת כזאת להביא לו. דבר כזה עלול להעיד על חוסר מקצוענות.

אתר אינטרנט כסוכן מכירות

כפי שציינתי קודם, ישנם דרכים רבות להשיג לקוחות באמצעות הרשת. כיום כמעט כל אדם מחפש במנועי החיפוש שירות כזה או אחר. ניתן לפרסם את האתר במגוון דרכים ( קידום אורגני או קידום ממומן) במנועי החיפוש כך שיופיע בתוצאות החיפוש הרלוונטיות לתחום עיסוקך.

על מה חשוב לשים דגש

עיצוב האתר ותכנון חוויית המשתמש קריטיים להצלחת האתר. העיצוב צריך לדבר בשפת המותג וכמובן להתאים לתחום העיסוק. חוויית המשתמש חשובה על מנת שגם לאחר שנכנסו לאתר, תהיה גישה נוחה ממקום למקום וכמובן פרטי יצירת קשר זמינים. גם דברים טכניים כגון מיקום אחסון האתר חשובים – תוכלו לקרוא על כך בהרחבה במאמר הזה.

לסיכום, כל עסק שמכבד עצמו כיום, מחזיק באתר אינטרנט פעיל. חשוב לבנות אותו בצורה נכונה על מנת שתוכלו להנות מפירותיו בעתיד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *