החשיבות של כרטיסי ביקור בעסק

בין אם מדובר בעסק טרי או ותיק, אין ספק בכך שכרטיסי ביקור זה דבר הכרחי. אנשי המכירות והמנהלים מסתובבים לרוב בחוגים כאלה ואחרים שבהם פוגשים לקוחות פוטנציאליים בין אם מדובר בכנסים, פגישות עסקיות או אפילו פגישות מזדמנות שאינן קשורות לעבודה ובהחלט יכול להווצר דרכם קשר עסקי.

מטרת כרטיס הביקור

כרטיס הביקור הוא מילים אחרות ל CALL ME! השלב שמקדים את כרטיס הביקור תלוי בך, האדם שמוסר אותו. המטרה הראשונית היא ליצור רושם טוב, מקצוענות, לתת לאדם מולך להבין שיש לך את התשובות והפתרונות בשבילו. כרטיס הביקור נותן לו את האפשרות ליצור איתך קשר בכל רגע שיזכר בך. לעיתים השירות שהצעת הוא שירות שהלקוח אינו זקוק לו כרגע, אך אם הרושם שהשארת הוא מספיק חזק, הוא יזכר בך גם בעוד מס' חודשים באמצעות כרטיס הביקור.

אין לזלזל בעיצוב הכרטיס

אז נכון שהמטרה העיקרית של כרטיס הביקור היא אמצעי יצירת קשר איתך, אך זה לא הכל.

נניח שכפי שדיברנו בפסקה הקודמת, הצעתם שירות שאינו רלוונטי ללקוח כרגע, מה יגרום לו לשלוף דווקא את כרטיס הביקור שלך מבין שלל הכרטיסים שיושבים לו בארנק? פרצוף יפה לא תמיד יעזור…

כאן זה הזמן לתת ליצירתיות שלכם לפרוח, או להעזר באנשים שזה המקצוע שלהם בכל הנוגע לעיצוב וגרפיקה. ניתן להתייחס לכרטיס ביקור לא רק כאל כרטיס אלא כגימיק נחמד שיכול לתרום לאדם שמחזיק בו על מנת שלא ידחוף אותו במגירה חשוכה או יניח אותו בארנק ליד 20 כרטיסי ביקור נוספים. אם כרטיס הביקור יהיה אטרקטיבי מספיק, תהיו בטוחים שברגע שיזדקקו לשירות שהצעתם, אתם הראשונים שיפנו אליהם.

מיתוג, מיתוג, מיתוג

תמיד תזכרו – כרטיס הביקור הוא כמו אתר האינטרנט של העסק, הוא כמו אנשי המכירות והוא כמוכם, הבעלים, הוא אמור לדבר באותה שפה של העסק, הן עיצובית, הן יצירתית והן מקצועית. חשבו על כל פרט קטן שאתם מתכוונים להכניס או לא להכניס לכרטיס הביקור ולזכור שעליו לבלוט מעל כולם. בהצלחה.