משוב לקוחות – טרנד חדש ישן

משוב לקוחות נשמע כמו דבר ארכאי ששייך לעבר. אנחנו חושבים שבצורה הנכונה עדיין אפשר להשתמש במשוב כזה או אחר וזה אפילו מומלץ.

ביקורת עצמית

הרבה חברות נוהגות לתת משובים אך ורק ללקוחות שיודעים בוודאות שיצאו מרוצים וימלאו אותו כרצוננו. דרך עבודה כזאת מאבדת מהטעם ולא תשפר אתכם בשום היבט. משוב לקוחות נועד בראש ובראשונה לכם, לעסק, על מנת להבין מה באמת הלקוחות שלכם או האנשים שבאתם איתם במגע עסקי חושבים עליכם, על השירות, על המוצר, על הדרך בה התנהלתם לאורך כל התהליך וכו'. אם הבחירה תהיה סלקטיבית מאיזה לקוחות אתם רוצים לקבל משוב, אין בכך טעם.

סגירת התקשרות מועילה

משוב בסוף פרוייקט / התקשרות /  התנהלות עסקית כזאת או אחרת היא דרך יפה לסיים את הדרך. זה מראה ללקוח שדעתו באמת חשובה לכם ואתם מעוניינים להשתפר ולהתקדם כל הזמן. לקוח אוהבים ששואלים אותו מה הוא חושב, כל עוד זה בא בזמן הנכון ובצורה הנכונה.

קחו לתשומת ליבכם

יישמתם את רעיון המשוב? מצויין! כעת אל תשכחו את הדבר הכי חשוב – להפנים את הפידבקים שקיבלתם. כמובן שפידבק טוב תמיד מתקבל בברכה, אך דעו להתמודד גם עם אלה הפחות טובים, והם יהיו, אין מה לעשות. לעיתים גם לקוח מרוצה לא יודע לומר זאת ויחפש את הנקודות שעליכם להשתפר בהם לדעתו. עשו בדק בית והשתפרו מפרוייקט לפרוייקט.

בהצלחה!